5.7.07

Kto je farebný?


Kto je farebný ?


Toto je Africké príslovie ktoré som počul pri príležitosti Festa dei popoli ( Sviatku národov)26. Mája v Assenini Sardínia ktorú organizujú už niekoľko rokov. Bola to veľmi zaujímavá akcia na ktorej sa zúčastnili cudzinci žijúci v Assemini a pripravili pre všetkých ich tradičné špeciality
Zúčastnené krajiny boli: Argentína, Mexiko, Kostarika, Kuba, Irán, Libanon, Nigéria, Gruzínsko, Francúzka republika, Španielsko a samozrejme Sardínia,



Ja človek čierny ,
keď sa narodím,
tak som čierny,
keď som malí,
tak som čierny,
keď som nahnevaný,
tak som čierny,
keď mi je zima,
tak som čierny,
keď zomriem,
tak som čierny...


Ty človek biely,
Keď sa narodíš,
Tak si ružový
Keď si malí ,
Tak si bieli .
Keď si nahnevaný
Tak si červený
Keď ti je zima,
Tak si modrý
Keď zomrieš,
Tak si šedý.
Tak kto je potom farebný?




1 commento:

Anonimo ha detto...

Tak to je dobré!!!